دلم برات تنگ شده

....دوست دارم

 

سیب ها گناه آدمند ،تو گناه من
سرخ گونه های توست بهترین گواه من

گرچه باورت نمی شود ولی حقیقتی است :
مرگ اشتباه زندگی است، اشتباه من

من حساب سال وماه را.....نه گم نکرده ام
وعده ی من و تو روز مرگ بود ماه من!

من اسیر خویشم این گناه بودن من است
ور نه تو کجا و گریه های گاه گاه من

نیستی و بی تو تهمتی به نام عقل
چون گلوله ای نشسته بر شقیقه گاه من

من نگفته ام شبیه آخرین نگاه تو
تو نگفته ای شبیه اولین گناه من

پشت میله های حبس مانده ای و بر تنت
جامه ای است رنگ شعر های راه راه من

شمع نیستی ولی به شوق چشم های تو
می پرند بال های خسته گرد آه من

کاشکی بیاید او که رنگ خنده های توست
تا که وا شود سپیده در شب سیاه من

سیب ها شکوفه می دهند اگر چه دیر
سرخ گونه های توست نازنین، گواه من

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

؟ نکند

گوش به زنگ

 

می ترسم از صدا که صدا عاشقت بشود

این سوت کوچه گرد رها عاشقت بشود

گفتم به باد بگویم تو را ...نه...ترسیدم

این گرد باد سر به هوا عاشقت بشود

پوشیده ای سفید،کجا سبز من

نار و ترنج باغ صفا عاشقت بشود

بگذار دل به دل غنچه ها ولی نگذار

پروانه های خانه ما عاشقت بشود

حالا تو گوش کن به غمم شهربانو تا

در قصه هام شاه و گدا عاشقت بشود

بالا نگاه نکن آفتاب لایق نیست

می تراينم آن بلند بلا عاشقت بشود

مال منی تو،چنان مال من که می ترسم

حتی خدا نکرده خدا عاشقت بشود

خورشید قصه ی مادر بزرگ یادت هست؟

خورشیدمی تو ،ماه چرا عاشقت بشود

وقتی نشسته اینهمه خاکی به پای غمت

باز این گدای بی سر و پا عاشقت بشود؟

عمری است گوش به زنگم، چرا؟...که نگذارم

حتی درنگ ثانیه ها عاشقت بشود

 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت13:25---15 دی 1392
سلام عشقم دلم برات تنگ شده
خیلی هم نگرانتم فدات شم
هیچ خبری ازت ندارم


*best love**aref
ساعت5:54---28 آبان 1391
salam webet ghashange....


be manam sar bezan


علی
ساعت6:16---9 مرداد 1391
سلام وبلاک خوبی دارین ممنون که بهم سرزدین


mehdi
ساعت23:43---29 خرداد 1391
سلام سلام صدتاسلام واسه نیلوفر جانم.......خوبی؟بابا تو دیگه کی هستی اینو چجور درس کردی ...محشره والله....لنگه نداره بخدا...ایول بابا ترکوندیا..........بخدا خیلی خیلی خوبه

سعید
ساعت16:42---29 خرداد 1391
سلام وب خیلی جالبی داری ازش خوشم اومد!اگه میشه منو به اسم وبلاگ مهر لینک کن بعد بگو به چه اسمی لینکت کنم ممنون بای!!!

مرتضی
ساعت2:48---18 خرداد 1391
سلام وبلاگ خوبی داری اگه مایلی باهم تبادللینک کنیم؟

محمد
ساعت2:18---15 خرداد 1391
من به این راحتیا نظرم عوض نمیشه ...

نادیا
ساعت16:13---10 خرداد 1391
salam kheyli matalabet ghashang booood.manoon ke sarzadi

حنان جوووووووون(وروجک)
ساعت14:14---9 خرداد 1391
ســــیـــلام...!!
میسی بابت نظرت
وبلاگت خیلی ماهه!خیلی عاشقونس
ایشالا ب هرچی میخوای برسی
من لینکت کردم عسیسم
بازم سر میزنم هروقت آپ کردی خبرم کن


داداش سینا
ساعت0:03---2 خرداد 1391
نیلووو عزیزم. دوست دارم.

با تمام وجودم دوستت دارم.
پاسخ:merci lotf dari


حسن
ساعت18:56---2 فروردين 1391
دوست دارم تیغ رو بردارم و شاهرگ همه ی کلمه ها رو بزنم وقتی هیچ کدوم نمیتونن عشقت تورو توصیف کننپاسخ:kash mifahmid cheghad dosesh daram

حسن
ساعت18:54---2 فروردين 1391
آخرشی نیلووووووفر


بچه پرروی شهر
ساعت1:58---2 فروردين 1391
وبلاگت خیلی زیباست ، واقعا پر از عشقه پاسخ:merci azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,ساعت 1:3 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com